ASSALAMUALAIKUM... Selamat datang...

Wednesday, February 23, 2011

Budak Gemoks

Baru-baru ini, aku ada beli satu supplement untuk budak-budak di rumah iaitu Brewers Yeast. Aku beli sebab nampak macam sangat bagus dan sesuai jer untuk budak-budak mengikut apa yang diceritakan oleh rakan blogger iaitu Cik Rosislinda.
Sangat exited terus beli yang 1000 biji. Hakikatnya tak semua suka dan yang paling menggemarinya adalah Dayang, Kiwi dan Wewek.

Akhir sekali tengoklah aksi Kiwi dengan Uteh, dah macam milo susu pulak kan?
Ini orang panggil penyakit kakiku di pipimu..

10 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

bro thalhah.
memang bagus vitamin nie...bulu naik cantik pastue masalah kulit pon berkurangan.
kucing lin memuler 2 jerk suka..sekarang nie semua dah suka.
seminggu kena paksa makan..lelame mereka dah terbiasa.
good luck bro ;)

Papa meow said...

Kaki Kiwi x musyuk ke dak Uteh hi3

habsahharun said...

yg cik kucing wane cekelat tu jarang-jarang jumpe kaler mcm tu..

Rosmawati Yusof said...

Kucing tak kesah, kaki member naik kat kepala dia.. Cuba klw manusia, alammat kenalah penyepak Jepun..

m.q said...

kucing saya suka..
berebut2 nk mamam...hehehe

meowwmania said...

macam nescafe susu lah :D

Chika said...

Hehehehe..
tak agak2 la kaki kiwi tu...
main letak je.. hik hik kiut...

e.t.t.y said...

sukanya tengok air milo tu...yummmmy!!!

kita pun bgi BY tu. okaylah. tp paling nampak hasil, si mell je lah. yg lain mmg bulu pendek.

thefluffies said...

Hahah comellah pic mereka berdua dalam kotak!

Farahliza Isa said...

saya bagi brewer's yeast yg ader campo ngn garlic...utk bulu n kutu skali...penah jumpa dlm forum yg kutu x suka ngn garlic...so far alhamdulillah mmg kurang la masalah kutu dorang :)