ASSALAMUALAIKUM... Selamat datang...

Monday, April 25, 2011

Pergi Tak Kembali

Adik dalam kenangan...
       Pagi tadi bangun sahur jam 4.50 pagi, tengok adik (mata buta) bernafas laju tapi dan baring terkulai layu, tengok cage sebelah, Jojo ajak main.. keluar kan dia dari cage.. dia dah jalan terhuyunh hayang.. pagi nih tgh siap2 nak pergi kerja, papa ckp adik dah pergi... terduduk aku sebentar... tatap wajah adik buat kali teakhir sbb tahu papa mesti tanam secepat mungkin.. Moga adik puas hati dgn layanan yang kami berikan, dan harap Jojo tabah dan cekal melawan penyakit..

Pada kalian yang mungkin terlupa siapa adik:
>>Adik oh Adik





7 comments:

Rosmawati Yusof said...

Hanya Allah yg tahu, betapa kami semua sayangkan adik tp Allah Maha mengasihani, Maha mengetahui dan Allah lebih mengasihani Adik... Damailah adik disisiNya....

meowwmania said...

setuju dgn kak Kim...Allah maha mengetahui itu yg terbaik utknya

tenanglah kamu di sana sayang..

l.u.q said...

Allah lebih sygkan die...redha je bro~

m4rilyn said...

RIP Adek...

Juz Call Me Sharz said...

semoga adik tenang..

nEuR0 shEwAzni said...

nak komen kat blog Papa tak dapat , komen sini jadilah ea .

tak sempat nak tengok adek . uhuh . i will mish yu adek :)

Shaz Alina said...

dpt tahu berita sedih ni dr fb SS smlm... pastu bace kat blog SS n PM... terus ujan mata ni... huu~ arini bace lak kat mr T nye blog ni... ujan lg.... wuu~

mode: nanges T_T

p/s: damailah adek di sisiNya... amin..