ASSALAMUALAIKUM... Selamat datang...

Thursday, March 10, 2011

BlackWood Habis

Semalam kami kehabisan bekalan Blackwo0d, bila hubungi pembekal tegar kami, semua cakap xde stock, so tanyalah pada insan-insan yang berhati mulia kalau-kalau mereka ada simpanan yang lebih. Nak dijadikan cerita, Cik Yati sudi share simpanan dia untuk kami sebab buat masa ini memang seluruh KL terputus bekalan Blackwo0d. 

Rasa sangat lega bila dia sudi share simpanan yg dia ada dengan syarat kami harus pergi mengambilnya sendiri di rumahnya. Ok jugak bagi kami, dapat jalan-jalan rumah rakan-rakan dan melihat macam mana mereka uruskan anak-anak bulu masing-masing. 

Di rumahnya kami berjumpa dengan Su, juga pencinta haiwan yang tegar. Rumahnya sangat simple dan kemas. Walaupun memiliki ramai anak bulus, tetapi rumahnya terurus dengan amat baik. Syabas Yati, so no wonderlah anak-anak die ada yang berumur 14 tahun. Anak-anak Yati kebanyakannya alim-alim kucing. 

Aku snap gambar Ah Meng jer sebab time kami nak balik, tinggal dia jer yang masih setia melayan tetamu, yang lain dah masuk tidur.
Ah Meng yg sangat sihat..


5 comments:

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Encik T,

Tau takpe..BW dah takde stock..nasib bulan lepas mya dah beli 10kg.. jadi adelah simpanan utk hari tua.. Kak Nurul (pembekal) kate stock susah pulak nak dpt sekarang ni..

Alamtnye..kene la beli RC atau SP kat petsop je kanss..eheh..ah meng kacak woo..putih bersih gitu ^_^

so, cukup ke BW awak tu?

GtHans said...

owh..mujur kita bg makan nasik jer..:))

Rosmawati Yusof said...

Ganti dgn plywood, boleh..? he,he gurau jer...apa khabar Mr T?

meowwmania said...

peewitt! cantik lah header ;)

Anonymous said...

Mommy kami dah simpan stock BW untuk 2 bulan. Agak2 stok tinggal untuk 2-3 minggu Mommy akan cari stok cepat. Harap time tu takde bekalan terputus or else Mommy kami akan meracau. Hehe..

-The Purrrrs-
Jebat
Memon
Bellack