ASSALAMUALAIKUM... Selamat datang...

Monday, February 7, 2011

Sarapan Bersama.

Setiap pagi sebelum pergi kerja, aku akan bersarapan dengan Boby a.k.a Popy. Sebagai upah dia jaga kereta aku dari mereka yang diragui, sebab aku selalu terlupa kunci kereta.

Tengoklah betapa setianya dia menjaga kereta aku, padahal aku bukan selalu pon bagi dia makan.

Boby sebenarnya agak garang jgk tapi bila nampak aku die terus jadi lemah gemalai..

Kemudian datang lah budak Bulat nih join 4kaki..

Kemudian Bulat bawak adik Smart pulak, dia pon dah pandai sit bila nk mkn, tiru Bulat punya pasal, dia akan buat semua benda yang Bulat buat..

Kemudian diva pencen nih pulak datang nak join, dia ni ikut mo0d..

Yang terbaru mamat gelabah nih, nama dia J0e, adik tiri Boby..

Teka siapa yang tiada? Aman lah, die biasa bangun lewat, atau tak berani keluar selagi kita tak buka kan pagar.. Aman pulak jenis kurang sarapan, sbb tu lah dia cekeding..


8 comments:

meowwmania said...

amboii ramainya bodyguard cani xyah kunci kete pon xper huhuu...

thalhahaziz said...

Boby jer yg jaga, yg lain ngelat.. time mkn jer dtg...

Rosmawati Yusof said...

Bulat?..whateverlah, yg plg kak Kim suker perkataan 'DIVA PENCEN' tu. He..he kelakar. Dpt bayangkan muker slumber dia..

Chika said...

Buat baik berpada2,
buat jahat jgn sekali,
Bagi makan sekali sekala,
Jaga kereta hari2....

bertuah ada penjaga yg setia cam boby...

umi_e said...

Best arrrrrrrrrr ada penjaga setia ;)

GtHans said...

bagusnya Boby.. :)

iyou said...

waaaa... siap ada bodyguard x bergaji lg.. mmg x risau la...

mmg bela ea suma anjing tuh?

Papa meow said...

next time bagi dia sarapan lazat2 pulak upah jaga keta