ASSALAMUALAIKUM... Selamat datang...

Thursday, July 21, 2011

Owen Bebas

Hari ini aku nak update tentang Owen, dia telah dilepaskan bebas dan tidak lagi dikurung di dalam sangkar kerana kami dah tak sanggup melihat dia dikurung berbulan-bulan. Hari pertama dia dilepaskan adalah hari ahad lepas. Alhamdulillah dia baik-baik sahaja dengan kucing-kucing lain, cuma dengan manusia jer dia takut. Mujurnya dia tidak berjalan jauh, hanya sekitar rumah dan akan tetap balik makan di tempat dia biasa makan sebelum ini. Moga-moga luka dia akan lebih cepat sembuh bila hidup bebas dan kurang stress.

Owen (kanan) sdg mengurat Jasina.

Papa cakap tak berani nak sunat Owen nih sebab dia punya luka susah baik, jadi biarkan dulu. ape pendapat kawan-kawan? Sekarang tinggal dia ajelah yang "jantan" kat sini. Cuma risau dia akan bergaduh bila time cari pasangan dengan kucing-kucing jiran dan akan menyebabkan luka yang baru pulak.

8 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

akhirnya owen merdeka... merdeka awal skit dr Malaysia.. kekekeke

meowwmania said...

betul jugak kata papa tu...luka yg lambat sembuh tu mungkin ada masalah lain kan, bimbang bila disunatkan sakit lain pulak yg timbul

harap keadaan Owen akan bertambah baik selepas ni..

GtHans said...

suka pulak bila tau Owen dah tak berkurung lagi..harap cepat sembuh yer Owen..

m4rilyn said...

alhamdulillah...insyallah Owen xkan pape

Chika said...

Alhamdulillah... lega agaknya dia dpt keluar. harap dia makin happy dan lukanya cepat sembuh.

pasal nak sunat tu agak susah la kan sbb dia still takut ngan orang. apa2 pun harap dia pandai bawak diri..

Chika said...

anda telah di tag... http://akazukinchika.blogspot.com/2011/08/amazing-animal-lovers-blog-award.html

Akmalhazwan said...

urgent~
saya ade kucing baru kematian ibu.. tlong la tengok2 kan :
http://mr-inspirant.blogspot.com/2011/09/kitten-for-adoption.html

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI